قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی فکری

کاربر گرامی با تشکر از انتخاب فروشگاه اینترنتی فکری توجه داشته باشید که قوانین فروشگاه اینترنتی به منظور حفظ حقوق مشتری و فروشنده وضع شده اند و رعایت آن برای هر دو طرف الزامی است . عضویت و خرید از سایت به منزله ی قبول شرایط خرید و عضویت در فروشگاه اینترنتی فکری است. فروشگاه ما متعهد به رعایت تمامی اصول و رویه های اخلاقی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است .

 

ساعات کاری مجموعه ما

روزهای شنبه تا پنج شنبه هر هفته به استثنای روزهایی که تعطیل رسمی و عمومی هستند، روز کاری محسوب می شوند. همچنین کارشناسان و مشاوران فروش مجموعه ما همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب آماده پاسخگویی به سوالات درباره سفارش و اطلاع از زمان و نحوه تحویل کالای خریداری شده هستند. پردازش سفارش در روزهای کاری انجام می شود و سفارش ثبت شده در تعطیلات رسمی و عمومی ، اولین روز کاری پس از پایان تعطیلی پردازش می شود. امکان سفارش گذاری برای مشتریان گرامی هر روز هفته حتی روزهای تعطیل رسمی و عمومی و در هر ساعت از شبانه روز وجود دارد.

 

قوانین ثبت سفارشات

سفارش ثبت شده در فروشگاه اینترنتی فکری با ارسال کد سفارش از طریق پیامک به مشتری در نوبت پردازش قرار می گیرد. در صورت اتمام موجودی کالا در انبار مجموعه پیش از پرداخت هزینه و قطعی شدن سفارش، حق کنسل کردن آن سفارش برای این فروشگاه محفوظ است.

در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و محاسبه ارزش ریالی کالاهای موجود در فروشگاه، حق بلا اثر نمودن سفارش یا خرید انجام شده توسط مشتری ، برای این فروشگاه محفوظ است.

درج اطلاعات صحیح و کامل در فرم سفارش آنلاین برعهده مشتری می باشد و درج اطلاعات توسط مشتری به منزله ی مورد تایید بودن صحت آن است بنابراین در صورتی که اطلاعات ناقص یا نادرست باشد ، سفارش مشتری برای ما قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. درج نشانی کامل و کدپستی صحیح جهت تحویل سریع کالا و شماره تماس ثابت و همراه جهت ثبت سفارش توسط مشتری الزامی است و در صورتی که اطلاعات ذکر شده صحیح و کامل درج نشده باشند، فروشگاه می تواند جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش، از مشتری اطلاعات تکمیلی و بیشتری را درخواست نماید.

مشخصات کاربری هر مشتری شامل نام و نام خانوادگی و کد ملی باید با اطلاعات مدارک شناسایی مطابقت داشته باشد و در صورت عدم تطابق ، فروشگاه‌‌ اینترنتی فکری مجاز به ارائه خدمات به این گروه از مشتریان نخواهد بود . لذا خریداران محترم می بایست با وارد نمودن کد ملی صحیح و خرید از طریق کارت بانکی متعلق به شخص خریدار که با هویت سفارش دهنده در تطابق می باشد ، اقدام به ثبت سفارش نمایند . لازم به ذکر است که این امر به منظور جلوگیری از سو استفاده‌ های احتمالی و مواردی نظیر جلوگیری از خرید با کارت‌ های سرقت شده و موارد مشابه در نظر گرفته شده است.

افزودن کالا به سبد خرید به هیچ عنوان به منزله قطعی بودن سفارش نیست و فروشگاه اینترنتی فکری هیچ مسئولیتی در خصوص تأمین و تحویل این کالاها نخواهد داشت . سفارش ثبت شده حداکثر تا 24 ساعت دارای اعتبار می باشد و حتما در مدت زمان تعیین شده بایستی سفارش توسط مشتری قطعی و وجه سفارش پرداخت شود . جهت پردازش مجدد سفارش ثبت شده بعد از گذشت 24 ساعت، مشتری می بایست با کارشناسان فروش ما با شماره 02332391100 تماس بگیرید.

 

شرایط مرجوعی و لغو سفارش

مشتریان گرامی می توانند چنانچه پس از تحویل کالا و قبل از نصب محصول از خرید خود منصرف شده اند پس از هماهنگی با کارشناسان فروش مجموعه نسبت به مرجوع کردن سفارش خود اقدام نمایند. درخواست مرجوع کردن کالا با دلیل “انصراف از خرید” تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط اولیه باشد. (در صورت پلمپ بودن، کالا نباید باز شده باشد) لازم به ذکر است به درخواست های مرجوعی که پس از نصب محصول ثبت شده باشد ترتیب اثر داده نمی شود.

چنانچه به هر دلیل سفارش مشتری که پرداخت و قطعی شده است لغو شود، وجه پرداختی حداکثر در مدت 48 ساعت کاری به حساب بانکی به نام مشتری (شخصی که در سفارش آنلاین ثبت شده است) واریز خواهد شد.

در صورت وجود هرگونه مغایرت بین اطلاعات درج شده بر روی محصولات سایت با کالای تحویل داده شده، مشتری حق مرجوع کردن سفارش خود را خواهد داشت.

کالاهای شرکتی در فروشگاه اینترنتی فکری به صورت پلمپ به فروش می رسند و مسئولیت هرگونه خرابی و نقص در کالا برعهده واحد خدمات پس از فروش شرکت صاحب برند می باشد و فروشگاه اینترنتی فکری در این زمینه مسئولیتی به عهده ندارد.

 

شرایط پرداخت در محل

مشتریان گرامی ساکن شهر تهران با انتخاب گزینه پرداخت در محل نیازی به پرداخت بیعانه برای ثبت سفارش خود ندارند و می توانند کل مبلغ سفارش را درب منزل پرداخت کنند.

 

زمان تحویل سفارشات و نحوه پرداخت وجه

مدت زمان تحویل کالای خریداری شده توسط مشتری، 1 الی 72 ساعت کاری بعد از پرداخت هزینه و قطعی شدن سفارش می باشد. این مدت زمان با توجه به محل تحویل کالا (تهران و حومه یا سایر استان ها) متغیر می باشد. همچنین مدت زمان تحویل کالاهایی که به صورت اقساطی خریداری شده اند نیز با کالاهایی که به صورت نقدی خریداری شده اند تفاوتی ندارد، و بعد از انجام مراحل اعتبار سنجی و ثبت سفارش کالا به صورت اقساط، کالا برای مشتری ارسال می شود.

 

شرایط ارسال کالاها

در فروشگاه اینترنتی فکری ارسال سفارشات توسط یکی از روش های پست، تیپاکس، چاپار، ماهکس، باربری یا پیک و وانت بار (ویژه حمل نقل شهری تهران و شاهرود) انجام می شود. هزینه ارسال کالا هنگام تحویل از مشتری دریافت می گردد که شامل هزینه حمل کالا تا باربری شهر مقصد و هزینه حمل و نقل کالا از باربری شهر مقصد تا درب منزل مشتری می باشد. لازم به ذکر است پس از ثبت سفارش طی هماهنگی تیم ارسال کالا مجموعه با مشتری، سریع ترین و کم هزینه ترین روش ارسال انتخاب می گردد.